[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Phantom 3 Advanced in onderdelen
mwanders19502
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 Jul 2016, 22:15
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Phantom 3 Advanced in onderdelen

09 Jul 2016, 18:53

Hallo, ik heb een Phantom 3 Advanced (1 maand oud) die na een crash een nieuwe behuizing moest hebben. Dit zou door een "kenner" gedaan worden maar ligt nu in onderdelen weer bij mij thuis. Alle onderdelen zijn goed zo ook een nieuwe behuizing.
Is er iemand die tegen betaling er weer een vliegend geheel van kan maken? Of moet ik hem voor onderdelen te koop aanbieden?

mwanders19502
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 Jul 2016, 22:15
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Phantom 3 Advanced in onderdelen

10 Aug 2016, 05:40

Bedankt Droneland Almere. Mijn vogeltje is door jullie perfect weer samen gebouwd en tegen een heel redelijke prijs.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close