[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / DJI inspire 1 of toch de phantom....
arno
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 Jun 2016, 16:23
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI inspire 1 of toch de phantom....

21 Jun 2016, 16:43

Hallo,

Ik ben van plan om m'n eerste Drone te kopen.
Ben erg aan het twijfelen welke het zal worden in eerste instantie was ik aan het twijfelen tussen de phantom 3 standard en de pro...... Tot ik de inspire 1 zag en dacht dat gaat hem worden.

Maar aangezien ik totaal geen ervaring heb met vliegen weet ik niet als het verstandig is. Op internet al tientallen filmpjes bekeken van dan de phantom 3 en de inspire, het vliegen met de beide type lijkt mij nagenoeg het zelfde of heb ik het mis?

Wat wil ik er mee gaan doen; ik zal de Drone het meest gaan gebruiken voor fotografie en uiteraard zullen er ook filmpjes mee gemaakt gaan worden maar het maken van foto's staat op 1.

Wie kan mij helpen een keuze te maken?

Vriendelijke groet,

Arno

arno
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 Jun 2016, 16:23
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI inspire 1 of toch de phantom....

23 Jun 2016, 13:45

Actief forum ;)

niels_vos15
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 Jun 2016, 09:04
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI inspire 1 of toch de phantom....

24 Jun 2016, 13:51

Ik denk dat het nog een beetje in opkomst is :)

Ik heb zelf de DJI Phantom 3 standard en mijn eerste indrukken (paar testvluchten gedaan) zijn erg goed. Vliegt erg eenvoudig, zitten leuke opties bij (follow-you, point of interest, waypoints) om bepaalde doelen te filmen/fotograferen zonder dat je tegelijk erg op het vliegen moet concentreren en de beelden zijn prachtig. Fotos nog niet goed bekeken qua kwaliteit.
Ik heb alleen geen ervaring met de Inspire maar als ik kijk naar de aanschafprijs is de Phantom 3 ruim 3x goedkoper. Camera is kwa fotos allebei ongeveer 12 MP, film kan Inspire 4k, Phantom 2.7k. Batterij duur Inspire is 18 minuten, Phantom 25 minuten, Inspire is veel zwaarder (2900 gram ipv ong 1200 gram). Inspire is sneller (max 22m/s ipv 16m/s), range is groter bij Inspire, 3,5km tov 500m Phantom 3 standard. Phantom 3 standard is minder geschikt om binnen te vliegen (advanced en pro kunnen dit volgens mij wel), Inspire kan dat wel.

Als je echt een beginner bent en geen onbeperkt budget hebt, klinkt de Phantom 3 mij logischer in de oren. Zo heb ik in elk geval gekozen.

Gebruikersavatar
janwillem
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:43
Locatie: Slagharen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI inspire 1 of toch de phantom....

27 Jun 2016, 20:19

Je hebt hiervoor precies de redenen opgenoemd waarvoor ik voor een P3S gekozen heb. Ik ben beginner, de reviews en bekeken filmpjes gemaakt met de P3S waren goed en het prijsverschil was zodanig dat ik het niet de moeite vond om voor de Advanced of Pro te kezen, laat staan de Inspire. Misschien.... ooit..... maar voorlopig heb ik geen enkele spijt gehad van mijn keuze!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close