[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Redenen
olav_s
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 Mei 2016, 16:51
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Redenen

29 Mei 2016, 17:01

Hoi,

Ik ben (nog) vrij onbekend in de dronewereld, en interesseer me er enorm in. Zelf wil ik mijn 1e drone gaan bestellen met als doel mooie shots te maken, en er een tof filmpje mee maken. Ik zit te denken aan de DJI Phantom 3 Advanced, omdat ik al wel vliegervaring heb. Met deze drone wil ik dus veel gaan filmen, maar hoe langer ik erover nadenken hoe meer vragen. In dit topic hoop ik antwoord te krijgen op (in mijn hoofd) de meest belangrijke vraag. Als je de drone hebt, wat ga je nou precies filmen? Editen en vliegen komt allemaal goed, dat weet ik al maar wat film je? Er is niet elke dag een spectaculair evenement of dergelijke. Wat raden jullie aan om op film te zetten en wat vinden jullie van mijn drone-keuze?

Gebruikersavatar
janwillem
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:43
Locatie: Slagharen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Redenen

29 Mei 2016, 19:00

Heb zelf de P3S en heb daar nog geen seconde spijt van gehad. Film zelf bijna alles in HD, misschien dat ooit voor mij de behoefte aan 4K nog wel eens komt maar tegen die tijd is mn drone waarschijnlijk versleten en komt er een nieuwe...

Er is natuurlijk niet iedere dag een evenement wat interessant genoeg is om te filmen nee, maar andere onderwerpen wel, zoals bouwwerken, landschappen, rivieren, etc etc.... Dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close