[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / wetgeving drone
anna
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Mei 2016, 11:11
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

wetgeving drone

17 Mei 2016, 11:21

Weet iemand of een drone die recreatief wordt gevlogen en aan de piloot verbonden is d.m.v. een koord onder een andere wetgeving valt dan de drone-wetgeving? Ik belde met een juridisch advieskantoor en zei konden geen antwoord vinden op deze vraag. http://wetten.overheid.nl/BWBR0007094/2014-12-12

Gebruikersavatar
janwillem
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:43
Locatie: Slagharen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: wetgeving drone

25 Mei 2016, 22:05

Ik weet dat het op zich niet bijdraagt aan je antwoord, maar wat zou je willen bereiken?

Daarnaast lees ik op je link:
kabelvlieger: een toestel, zwaarder dan lucht en niet voorzien van een voortstuwingsinrichting, dat door middel van (een) ankerkabel(s) of lijn(en) is verbonden met het aardoppervlak;

Het probleem komt bij de voortstuwingsinrichting schat ik zo....

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close