[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Beginnen met vliegen
aart_hakkens
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 Apr 2016, 11:34
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Beginnen met vliegen

15 Mei 2016, 09:22

Hallo,

Ik heb nog nooit met een drone gevlogen maar ik ben zeer geïnteresseerd in de DJI phantom 3, ik heb de verschillende versies nog niet vergeleken maar dat ga ik uiteraard nog wel doen.

Stel ik koop een phantom 3, hoe kan ik dan het beste verder? Waar moet ik rekening mee houden (in het begin)? Hebben jullie tips voor me?

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
janwillem
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:43
Locatie: Slagharen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Beginnen met vliegen

29 Mei 2016, 08:21

Hallo Aart,

Ben zelf nu een maand of twee in het bezit van een Phantom 3 std en heb er nog geen moment spijt van gehad. Een mooi staaltje techniek. Zeker voor een beginner.
Ik heb van tevoren veel 'first flight' en 'unboxing' filmpjes bekeken. Daar worden je al veel tips verteld.
Veel dingen waar je op moet letten had ik dus al van gehoord toen mn Phantom uiteindelijk op de keukentafel stond.
Zelf ben ik begonnen met oefenen in een open veld. Heb in mn hoofd een parcours uitgezet op dat veld wat ik vervolgens met de drone vloog.
Naarmate je meer oefent en vliegt zul je merken dat het steeds gemakkelijker gaat.
Als belangrijkste tip kan ik je wel zeggen: ALTIJD kalibreren voordat je gaat vliegen. Kost maar een seconde of vijftien, maar scheelt véél meer zweetdruppels van angst :)

Veel veilige en mooie vliegkilometers gewenst! Bij vragen hoor ik het graag!

Gr, JW

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close