[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Litchi - signal lost
geovri2010
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 Mar 2016, 10:36
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Litchi - signal lost

05 Mei 2016, 08:22

Nadat ik Litchi had geinstalleerd op mijn Samsung S5 besloot ik thuis eerst eens goed te testen
hoe dat werkt. Al gauw kreeg ik de melding Signal Lost. P3S herstarten hielp niet.
Ook bij DJI GO bleef daarna het signaal verloren, of ik kreeg de melding van zware interference.

Pas na enkele keren herstarten van de S5 werd het signaal hersteld. Kennelijk is er een probleempje met het
naast elkaar installeren van DJI GO en Litchi. Mogelijk alleen op een Samsung S5 ?
Herkent iemand dit - of heeft een oplossing...?

Ik zal Litchi niet gauw 'in het veld' durven gebruiken, denk ik.
Wel jammer van de 25 piek...

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close