[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Weak WiFi signal op P3 standard
geovri2010
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 Mar 2016, 10:36
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Weak WiFi signal op P3 standard

29 Apr 2016, 16:52

Merkte al eerder dat soms de app mij aangaf dat er een zwak receiver signaal was, terwijl de
( spiksplinternieuwe ) P3S naast de zender op de werkbank stond...
Vandaag maakte ik de zender open om de DJI Inspire tablet bracket te monteren.
Nog voordat ik begon met het boren van het gat voor de voorste steun inspecteerde ik
de zender, en zorgde ervoor dat de kabels niet beschadigd zouden worden. Daarbij
merkte ik dat de grijze kabel van de rechtse WiFi antenne los naast de stekker hing...

En, nee - ik heb die kabel niet losgetrokken bij het boren, of zoiets.
Maar ik heb wel vaker de klacht gehoord dat de WiFi ontvangst hapert...
Dus, heb je dat ook - open die zender en controleer de antenne kabeltjes eerst voordat je
het ding terugstuurt.

Overigens - die aluminium Inspire bracket is echt een aanwinst - mijn Samsung S5 wiebelde
behoorlijk op die crappy originele steun - dat is nu definitief over, nu kan ik accuraat op
de 'knopjes' van de app drukken.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close