[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / RC signal lost
helmsdiep
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 Apr 2016, 09:50
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

RC signal lost

29 Apr 2016, 10:04

Ik heb de phantom 3 advanced van 1 dag oud. Na binnen komst heb ik de drone voorzien van de laatste firmware. Dit was succes vol

Tijdens de firmware update van de controller reageerde de controller totaal niet op het aanbieden van de firmware dit heb ik op verschillende manieren geprobeerd maar zonder succes. Het downgraden via de app lukt ook niet. Diversen keren de app op de ipad 2 verwijderd maar zonder succes.

Als ik de app opstart en kies het voor het juiste model kom ik in de interface van de app en werkt verder alles de video en camera doen het gewoon alleen krijg ik geen contact met de drone. Links boven staat steeds in het rood RC signal lost. Ik heb ook al geprobeerd om de controller opnieuw te linken dit gaat 5 seconden goed en dan weer het zelfde probleem. Ik heb volgens mij alles geprobeerd de webshop waar ik deze gekocht heb weet het ook niet.

Weten jullie nog een eventuele oplossing in deze? al volgens ik hem retour stuur. Want het is een hoop geld voor iets wat het niet doet en tevens vind ik het een slechte zaak van DJI om een firmware update aan te bieden die bij veel mensen problemen met de rc signal lost veroorzaken.

blinkin
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 Mar 2016, 09:02
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: RC signal lost

04 Mei 2016, 14:56

Zorg er voor dat je bij het downgraden een zeer stabiele internet verbinding hebt en dat er geen oude upgrade nog klaar staat.
Als je downgrade door matige verbinding corrupt raakt blijft het probleem waarschijnlijk.

Ik heb zelf geen DJI quadcopter maar zie wel dat er (voor o.a. de Phantom 3) een hoop over te vinden is op de DJI forums en daarbuiten.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close