-
- Site Beheer
- Lid geworden op: 14 Okt 2015, 15:32 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Toon je drone
Show your equipment! Laat zien wat jij in huis hebt! In dit topic kun je foto's laten zien van jouw drone(s).
-
- Lid geworden op: 02 Mar 2016, 12:58 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Toon je drone
Ik zie dat ik niet even zo snel een afbeelding van m'n quad en hex online heb staan. Maar hier kun je een aardig beeld krijgen van beide. In de beschrijving van de video's zie je de specs. https://www.youtube.com/channel/UCfpvtc ... VYjcMeLuAg
Ben pas sinds de zomer van 2015 begonnen met deze fantastische hobby en bouw de Multi-rotors zelf.
Update:
Ben pas sinds de zomer van 2015 begonnen met deze fantastische hobby en bouw de Multi-rotors zelf.
Update:
-
- Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:29 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Op de voorgrond mijn oude zelfbouwproject! met DJI naza GPS flightcontroller
Daarachter mijn Phantom3 Professional!
Tussenin staat nog een fundrone Chinastuff!
Daarachter mijn Phantom3 Professional!
Tussenin staat nog een fundrone Chinastuff!
-
- Lid geworden op: 02 Mar 2016, 12:58 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Gaaf, is er een reden waarom je bent "afgestapt" van DIY? Of je hebt gewoon alle smaken nu?
-
- Lid geworden op: 05 Mar 2016, 19:43 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hier hoop ik binnenkort ook te kunnen posten met een mooie foto.
-
- Lid geworden op: 03 Mar 2016, 22:19 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mijn DJI Phantom 3 Advanced met een carbon gimbal beschermer en mooie DJI lenskapje.
Verder aan beide zijden een Air-Share sticker, mocht de Phantom ooit wegvliegen en gevonden worden.
-
- Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:29 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Lid geworden op: 10 Mar 2016, 10:10 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hier vlieg ik mee. Hiervoor vooral chinees spul om te oefenen steeds groter nu heb ik 4km bereik.Nergens voor nodig maar leuk omdat het kan.
-
- Lid geworden op: 14 Mar 2016, 18:13 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Walkera Furious 320 ( NON GPS ) - Aangepaste F3 Flightcontroller.
Dit is mijn absolute topper, een waar racebeest ...
Tilt motors om ervoor te zorgen dat het frame rechtop blijft zodat je bij hogere snelheden ( tot 110 km u ) steeds een mooi zicht hebt in je goggles.
Heel veel drifting in de bochten door het zwaardere en loggere gewicht, maar hierdoor echt stabiel en kan een windrukje hebben... Voelt niet aan als een 250 klasse racer, is er ook niet echt voor gemaakt.
Maar hij is wel gemaakt om lekker hard te gaan en te scheuren door de lucht !!
Ziekelijke motors,
batterij : 4S - 2800 mah.
Vliegtijd - op de klok 10 minuten onder hevige belasting.
Vrij gemakkelijk om te besturen, een waar beest om te leren temmen.
Topmachine.
Dit is mijn absolute topper, een waar racebeest ...
Tilt motors om ervoor te zorgen dat het frame rechtop blijft zodat je bij hogere snelheden ( tot 110 km u ) steeds een mooi zicht hebt in je goggles.
Heel veel drifting in de bochten door het zwaardere en loggere gewicht, maar hierdoor echt stabiel en kan een windrukje hebben... Voelt niet aan als een 250 klasse racer, is er ook niet echt voor gemaakt.
Maar hij is wel gemaakt om lekker hard te gaan en te scheuren door de lucht !!
Ziekelijke motors,
batterij : 4S - 2800 mah.
Vliegtijd - op de klok 10 minuten onder hevige belasting.
Vrij gemakkelijk om te besturen, een waar beest om te leren temmen.
Topmachine.