[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / even voorstellen
janm73
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 Feb 2020, 21:52
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

even voorstellen

01 Feb 2020, 22:07

Hallo allemaal,

Ik ben Jan, en ben oa vanwege mijn zoons begonnen om een drone te bouwen. Het lijkt me heerlijk om in FPV te vliegen, vroeger vond ik computerspelletjes altijd het leukste als er drie-dimensionaal in gevolgen werd, vaak sci-fi etc. Lijkt me heerlijk om nu IRL te doen. De jongens vragen me de oren van de kop, en het duurt ook wel lang omdat het budget niet zo enorm is (voor de ouders onder ons weten wat ik hiermee bedoel: hobby-budget = minimaal....:( )

Kijk me helemaal suf aan youtube filmpjes, lees allerlei handleidingen en ben al flink aan het oefenen op de simulator met de qx7 transmitter. Ik denk dat ik nog heel wat uurtjes moet maken om mijn motorisch geheugen geschikt te maken voor het vliegen met een drone hahaha!

De drone waar ik mee wil ga vliegen heb ik overgenomen van een vriend van me die er de tijd niet voor had om hem af te bouwen.......juist ja af te bouwen. Het leek me allemaal niet zo moeilijk als je iedereen zo hoort, maar ben erachter gekomen dat het niet zo eenvoudig is als het lijkt. Als je het al eens hebt gedaan dat zal het vast wat makkelijker zijn. Maar ik sta nu toch echt een beetje vast.

vroeger me af of er iemand in de buurt van Budel/Weert Eindhoven is die veel drones heeft gebouwd en me misschien zou willen helpen met wat raad? Wat ik niet moet doen, wat juist wel, wat technische vragen enzo :) Lijkt me ook erg gezellig!

enfin, ik ga me eens flink inlezen hier op het forum, ziet er al goed uit wat ik tot nu toe gezien heb! Alvast bedankt voor jullie aandacht en jullie mooie forum!

groetjes!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close