[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / Goed adres voor reparaties
lleijgraaf
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 Feb 2017, 09:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Goed adres voor reparaties

21 Feb 2017, 00:18

Hallo allemaal,

Het zit me niet mee, start ik met dronen crasht mijn tweedehands DJI Phantom Vision + na vijf minuten vliegen tijdens mijn eerste vlucht ooit........................
Gelukkig niet door overmoedige idiote acties maar door een accu die heel erg snel leeg was.
De tijd tussen het alarm en totaal leeg was amper 10 seconden en al na vijf minuten vliegen.
Probleem nu is dat mijn gimbal stuk is en het koperen lint/draad ook.
Zelf ben ik best handig met zaag, spijkers en meetlat, het geduld en verstand heb ik niet om zaken als een dimbal te fiksen.
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik voor een nette prijs mijn drone kan laten maken in de regio Rotterdam?
Ik heb nu fors de balen en ben op zoek naar een adres waar ik de komende jaren terecht kan voor zulke schade etc.

Alvast bedankt! PS Mocht iemand de schade willen zien ontstaan: https://www.youtube.com/watch?v=CNbHWf7G0AY&t=7s

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close