Home / Forum / Café / Drone software
peterhorstink91

Drone software

19 Nov 2016, 12:17

Hoi alle,

Ik ben momenteel samen met het ROC van twente bezig met het opzetten voor de cursus drone's.
Momenteel moet ik uitzoeken welke soorten software er zijn voor het programeren van drone.
Momenteel heb ik de volgende gevonden.

-cleanflight
-betaflight
-openpilot
Naar mijn mening zijn deze 3 het zelfde maar met een andere skin.
Welke programma's mis ik volgens julie nog ook software van bijvoorbeeld DJI mag genoemd worden.

Met vriendelijke groet
Peter Horstink

elianahermione3050

Re: Drone software

26 Jul 2018, 11:29

Something to consider there is only one nation on earth that can put up a drone and expect to have it survive in combat. That is also true of manned fighters although it has not been tested directly. So the real question is if there will ever be much air to air combat ever again write my essay for me uk.

minionrussh

08 Aug 2018, 03:57

Play free online games at happy wheels the best place to play new and high-quality games every day.

eliho

01 Okt 2018, 12:29

Use of latest feature designed software can generate better progresses on works about people are always keep high concern. Looking help from online best write my essay sydney is become easy for students of whole world.

tepim

03 Okt 2018, 11:41

Dgcustomerfirst survey is conducted Online, where a set of question is asked with the people who visited the Dollar General Store.

dgcustomerfirst |
www.dgcustomerfirst.com |
dgcustomerfirst com

Terug naar “Café”

[message]

Close