[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / Welke drone?
royieeee
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 Okt 2016, 16:27
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Welke drone?

20 Okt 2016, 16:40

Hoi allen!

Ik ben nieuw op dit Forum, ik heb mezelf al even voorgesteld in een ander onderwerp, maar ik ben jullie hulp nodig.

Ik ben nu 3/4 maandjes bezig met het vliegen van Aldi en Action drone's, minimaal 4 x per week. Ik wil nu voor het wat professionelere werk gaan, dus bij deze:

Welke drone zal ik kopen, hebben jullie misschien tips?

Mijn budget is niet heel erg breed, sowieso onder de €200,-. Het liefst onder de €150,-, maar het maakt niet echt zo heel erg veel uit als het bijvoorbeeld €170 is.

Ik wil er ook niet te veel aan uitgeven, want ik wil er geen beroep van maken, mijn doel is om wat mooie foto's en video's te schieten, en er af en toe voor de fun mee te vliegen. Ik wil het liefst een drone met live-camerabeeld, wat ik kan zien op mijn telefoon/iPad. Ik wil ook geen drone die na 5 minuten al weer leeg is. Om wat mooie beelden te schieten heb ik het liefst een drone met een batterijduur, volledig opgeladen, van ongeveer 30 minuten, het liefst natuurlijk meer.

Ik had zelf al een beetje rond gekeken, maar is een drone van Syma goed? Ik zag dat dit merk een aantal goede drone's had, voor een aannemelijke prijs.

Hebben jullie tips? Of kan ik beter door sparen totdat ik bijvoorbeeld een DJI, een Parrot of een YUNEEC kan betalen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Roy

tom
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 Okt 2016, 02:04
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Welke drone?

21 Okt 2016, 02:06

De meeste speelgoed-drones hebben een kwaliteit van niks, maar wat kun je verwachten voor een paar tientjes? Als je kijkt naar prijs/kwaliteit-verhouding van de meeste drones dan mag je zeker niet klagen!

Leuke instapmodellen voor luchtfotografie zijn Parrot Bebop 2 drone (499 euro) en DJI Phantom 3 Standard (599 euro).

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close