[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / Drone vliegen in steden
123890
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 Mar 2016, 00:00
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Drone vliegen in steden

19 Sep 2016, 19:49

Ik wil heel graag een leuk filmpje maken van Rotterdam.
Natuurlijk is het illegaal als ik de gebouwen ga filmen, want dan ben ik boven mensen menigte en straten enz.
Wordt dit ook gehandhaafd? En kom je er met een waarschuwing van af of een boete?

peter1979
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 Okt 2016, 18:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Drone vliegen in steden

01 Okt 2016, 19:11

Ik adviseer om altijd de regels in acht te nemen. Bij overtreding van de regels riskeer je een boete die tot in de duizenden Euro's kan lopen (7.000 euro volgens mij). Naast een boete riskeer je ook dat dergelijke overtredingen leiden tot een nog strengere regelgeving (of wellicht verbod).

Bij een overtreding naai je niet alleen jezelf, maar ook de hele drone-community!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close