[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / the dutch windmill
fred
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 Aug 2016, 14:18
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

the dutch windmill

16 Aug 2016, 14:25

Hallo, ik zoek iemand die een lucht opname kan maken (ik ben in bezit van een GoPro)
Locatie is de Bep van Klaverenboulevard in Amsterdam Noord.
Ik heb hier een herbestratingsplan voor ontworpen met grote letters. Het wordt
thans uitgevoerd.
Zou graag een drone opname van het eindresultaat hebben.
Het concept is te zien via mijn site www.animation.nl
Bel 020 616 04 67
of mail fred@animation.nl

gerrit040
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 Aug 2016, 23:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: the dutch windmill

26 Aug 2016, 00:07

Ik denk dat je toch een bedrijf hiervoor moet inschakelen; een amateurpiloot mag - volgens mij - op deze locatie niet vliegen. De bestrating ziet er goed uit en is inderdaad uitermate geschikt als onderwerp voor een drone-video. Succes met je zoektocht!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close