[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / Wie wil een keer een assisteren bij het luchtfotograferen van een bruiloft?
algehoord
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 Apr 2016, 18:51
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wie wil een keer een assisteren bij het luchtfotograferen van een bruiloft?

16 Apr 2016, 19:16

Hi!

Als professioneel bruidsfotograaf ben ik altijd op zoek naar de grenzen wat er fotografisch mogelijk is. Drone fotografie hoort daar in deze tijd uiteraard bij. Helaas zie ik bij veel gedeelde foto's van drones dat de foto's recht uit de camera, dus zonder bewerking worden getoond. Dat kan beter....

Ik ben op zoek naar iemand die een drone heeft met camera die minstens 12MP kan schieten, liever veel meer, maar dit is een aardige start. Omdat mijn bruiloften vaak op zeer bijzondere locaties worden gehouden is het misschien leuk om een elkaars kennis te bundelen. Waarbij ik als fotograaf kan zeggen welke plaat ik wil en jij als piloot doet waar jij het beste in bent, vliegen!

Dit is geen commerciële oproep. Dus ik hoop dat ik de regels van het forum volg.

Mocht je interesse hebben dan ben ik vindbaar via Google op Alvafotografie in Blaricum. Je kunt me ook bellen op 06-81052505.

Let's blow some newlyweds away :)

Cheers,
Alva

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close