[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / FPV Talk / Heb jij ooit FPV gevlogen?
admin
Site Beheer
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 Okt 2015, 15:32
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Heb jij ooit FPV gevlogen?

01 Mar 2016, 03:21

We zijn erg benieuwd naar jouw FPV ervaring! Heb jij ooit gevlogen via First Person View (FPV)?

Zo ja, hoe bekeek je de FPV beelden? Via een monitor of een videobril?

Vergeet ook niet te vertellen wat je vond van FPV vliegen!

joeshammabum
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 Mar 2016, 19:25
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Heb jij ooit FPV gevlogen?

09 Mar 2016, 15:39

Sinds ik een minidrone heb kreeg ik bij toeval in de polder bij almere stad de mega kans om door een videobril mee te kijken met een race drone. Mijn droom was even uitgekomen :)
Begrijp me niet verkeer, maar het viel een beetje tegen. Ik bedoel dat ik had verwacht dat het scherm in de goggle groter was. Misschien was dit (met alle respect!) niet zo'n hele dure en geavanceerde goggle. Ik zal in de toekomst deze brillen gaan uittesten in winkels (als dat mogelijk is).
Maar even terug naar de kick om mee te kijken, het was waanzinnig! Super vet om te zien hoe een drone vliegt!
Dit is nog eens live-3D, niks geen tvscherm, geen phone- of display kan hier aan tippen.
En ja, het is verstandig om de eerste keer erbij te zitten. Ik heb na een aantal keren meegekregen toch even gestaan om te kijken hoe dat is, en ik ging maar gauw weer zitten ivm duizeligheid op me benen. :D

bram
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 Mar 2016, 18:13
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Heb jij ooit FPV gevlogen?

14 Mar 2016, 19:32

Eerst geleerd met het screen, nu met de goggles.
WOW, meteen verslaafd aan het hele gebeuren.
Het is enorm wennen om vanuit LOS naar FPV te gaan. Wat een zweethanden heb ik gehad :D
Daarom heb ik ook eerst met een scherm gevlogen, om daarna volledig het vertrouwen in de goggles te steken.
Wat is het raar om jezelf te zien doorheen de ogen van de drone, ook is je oriëntatie niet altijd zo goed als je zelf had gedacht dat het zou zijn :D !
Dacht je nou echt dat je voor je vloog, in plaats van achter ! ? Echt raar soms haha !
Vroeger zat ik thuis lui op te bank te gamen, nu heb ik tenminste een reden om buiten te komen :) ...
Wat een rotwinter was het, veel wind en veel regen. De lente kan niet snel genoeg komen ... !
Een dikke vette FPV zomer wordt het hier ... !

whpmarks
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 Sep 2016, 15:00
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Heb jij ooit FPV gevlogen?

02 Sep 2016, 15:15

Vandaag voor het eerst gevlogen met mijn robocat 270 en Quanum goggles.
Damn wat is het lastig om zaken als hoogte en locatie in te schatten in fpv.
had misschien beter eerst scherm kunnen kopen dan was ik wat minder gecrashed vandaag :)

Maar beetje bij beetje ging het steeds beter en het is gewoon kicken!

Ik heb per ongeluk mijn afstandbediening laten vallen... switch afgebroken :oops:
shit happens... door fouten leert men.
Ook geleerd dat metalen gebouwen zorgen dat je signaal van je goggles storen. Das niet echt prettig als het je puur op dat vliegt kan ik nu uit ervaring vertellen.

note to self:
openveld kiezen zonder metalen gebouwen.
gaan zitten ipv staan of nekband afstandsbediening om.
enjoy :D

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “FPV Talk”

[message]

Close