[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / FPV Talk / Uitleen / indoor parcour
darksun_147
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 Apr 2016, 19:25
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Uitleen / indoor parcour

19 Apr 2016, 19:26

Hey Iedereen,


Voor een schoolopdracht moet ik mijn "eigen" zaak starten.
Daar ik alles binnen de IT wereld wel volg en VR in een flinke opmars bezig is en ik toch altijd wat anders wil doen.
Kwam ik uit bij FPV drone racing.
Uit het buitenland zijn er wel flink wat coole filmpjes te vinden (US / Dubai / AUS.).
In Belgie en Nederland lijkt het nog niet echt voet aan grond te hebben.

Dus wou ik mijn werk hierover kijken en eens aftasten wat de markt hiervan nu juist is.

Ik zit met 2 ideeën en ik zou dus graag van de FPV drone racers zelf horen welk het "beste" idee is.
(bedragen zijn fictief, probeer naar de bigger picture te kijken)
Als 1ste,

Iedereen kent de leuke karting banen, wat voor FPV drone racing ?
Parcour in een lege hangaar.
10 Confy zetels met 10 drones en 10 goggles.
Finish lijn en start grid en vliegen maar.
Zelfde als Karting 15 euro / kwartier ?
Tof uitje onder vrienden in plaats van een kart avondje ?

2de idee,

Idereen kent het fenomeen "bumpervoetbal" wel.
Opgeblazen bal en potje voetbal.

Dit organiseren ze in sporthallen op vraag van de klant voor evenementen(Verjaardagsfeestje, vrijgezelle, gewoon omdat het kan ?)
Deze optie zou eerder zijn om het FPV drone racen wat toegankelijker te maken.
Locatie regelen, 2 flightcases(drones, laadstations, batterijen) uit de aanhang wagen, alles rdy to fly maken, parcour uitleggen en 2 - 3uur fun racen onder vrienden...

Wat zou er het meeste succes hebben dan, zowel voor beginners als voor ervaren drone vliegers ?
Er kan op de baan / tijdens de sessie natuurlijk ook met eigen materiaal gevlogen worden.

Zijn dit uberhaput al fijne ideeën of zijn deze kwassie ONMOGELIJK financieel / logistiek gewijs.
Daar nieuwelingen : Veel brokken : veel kosten. Of valt dit met bepaalde modellen wel mee ?

Ik hoor graag jullie feedback !
Mvg.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “FPV Talk”

[message]

Close