[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Marktplaats / [Te koop] Complete Phantom 2 + gimbal + go pro 3+!
rogier_oost
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 Okt 2017, 16:18
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

[Te koop] Complete Phantom 2 + gimbal + go pro 3+!

19 Okt 2017, 16:21

Hierbij verkoop ik mijn Drone met toebehoren;

- DJI Phantom 2 (de drone zelf + controller)
- 3x Batterij (officieele DJI batterijen + lader)
- DJI Zenmuse gimbal (beste camera stabilisator by far)

- GO PRO HERO 3+ black edition (camera, beste versie van de 3 serie)
- GO pro accesoires zoals blue tooth afstand bediening en allerlij verbindingstukken en duikcase.
- Scherm + ontvanger op controller (FPV Black pearl RC801, met eigen batterij en oplader)
- Zender voor GOPRO video beeld naar de grond toe. (zit op de drone gemonteerd)

De drone verkeerd ik perfecte functionele staat. Je kan zo starten en beginnen met het maken van dronefoto's en video's. De drone is nooit gecrashed, heeft geen schade of wat dan ook. Heeft nooit ook maar enig mankement vertoont. Je kan met deze set maar liefs 45 minuten vliegen en filmen.

Zelf heb ik deze drone gebruikt voor de bouwperiode van onze nieuwbouw woning. Nu gebruik ik de drone niet meer en is er vast iemand anders erg blij mee. Hij moet niet weg en ik reageer alleen op normale biedingen en correspondentie.

Alle kabels en opladers zijn inbegrepen. Ik verkoop graag de set in zijn geheel.
Ik ben per mail te bereiken, later uiteraard per telefoon.

Mocht je interesse hebben mail me dan even of reageer via marktplaats :) https://link.marktplaats.nl/m1215695237

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Marktplaats”

[message]

Close