[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Marktplaats / DJI Spark (ZGAN) met twee batterijen en remote
arnmei
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 Jun 2020, 15:37
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI Spark (ZGAN) met twee batterijen en remote

08 Jun 2020, 15:46

Ik heb een DJI Spark in de aanbieding, zo goed als nieuw, met:

- twee accu’s (38 en 32 keer opgeladen)
- extra set bladen
- doos
- lader + snoer
- controller
- snoer om de controller met een telefoon te verbinden i.p.v. met WiFi (zorgt voor beter bereik)
- beschermdoppen voor de rotoren
- micro SD kaart 32GB

Hij doet het uitstekend, en ik kan hem werkend laten zien (bij voorkeur even binnen). Hij is zo’n twee jaar oud.
Ik verkoop hem omdat ik hem te weinig gebruik. Vraagprijs €250 (totaal heeft zo rond de €700 gekost!).

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Marktplaats”

[message]

Close