[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Beginners / Wat is de beste mini-drone om te leren vliegen.
naertpascal
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 Jul 2017, 21:09
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wat is de beste mini-drone om te leren vliegen.

28 Jul 2017, 21:44

Beste drone-fanaten,

Ikzelf ben nog geen drone-eigenaar. Ik zou echter in mijn job als politie-inspecteur graag een drone besturen in de toekomst. Ik ben momenteel nog bezig om de korpsleiding hiervoor warm te maken.

Ik vrees echter dat dat budgetmatig en beleidsmatig voorlopig nog moeilijk zal zijn. Maar wat niet is, kan altijd nog komen natuurlijk. Ik zie echt wel een grote meerwaarde voor het gebruik van drones in onze job.

Ik zou hier toch even willen te rade gaan bij de kenners wat voor jullie dè beste drone is om mee te beginnen vliegen alvorens een duur model aan te schaffen. Ik heb hier al één en ander gelezen maar zou toch even willen zien wat de anderen hiervan vinden.

Ik zou een mini-drone willen die niet te veel geld kost maar waarmee ik wel zoveel mogelijk al de skills wat kan leren om later eventueel over te stappen op een spark om dan wat te filmen of eventueel zelfs een Phantom. ALs ik dan de korpsleiding kan overtuigen, dan heb ik toch in ieder geval nog een extra argument.

Dank bij voorbaat voor jullie reacties.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Beginners”

[message]

Close