[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Beginners / DJI Mavic Pro kennis/instructie gevraagd
atmvisser
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 Jun 2017, 15:06
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI Mavic Pro kennis/instructie gevraagd

05 Jun 2017, 15:42

Sinds kort ben ik in het bezit van deze drone. Ben een beginner op dit vlak en heb behoefte aan iemand die mij wat meer kan vertellen over het vliegen met deze drone. Wil mij bekwamen in het maken van video's en foto's. Heb de handleiding inmiddels meerder keren doorgenomen en verschillende Youtube filmpjes bekeken maar heb behoefte aan practische tips/ervaringen. Is er iemand die wat tijd over heeft om aan mij wat informatie over te dragen zowel theoretisch als praktisch? Ben woonachtig in Waalwijk.
Hoor graag van jullie.
Gr Aad

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Beginners”

[message]

Close