[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Beginners / slegtziende wil een droon aan schaffen
jenppeter
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 Mar 2017, 13:54
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

slegtziende wil een droon aan schaffen

21 Mar 2017, 14:14

hallo allemaal.

ik zit te overwegen om een drone aan te schaffen.
echter ben ik ten eerste slechtziend (zie 6 tot 10%)
verder heb ik totaal geen ervaring met drones en weet ik alleen dat ze kunnen vliegen en filmen.
daarom wil ik graag advies.
ik heb wel wat gezocht op internet en via tweakers kwam ik op de volgende drone uit
https://tweakers.net/pricewatch/463718/ ... ificaties/
dit omdat deze auto return heeft en gps.
graag wil ik van jullie weten of de gekozen drone een beetje een goede is en ook nog betaalbaar.
ook hoor ik graag jullie mening en adviezen over de aanschaf en of in hoeverre de kans bestaat dat ik hem niet meer kan zien als ik er mee vlieg.
het alle mooiste zou natuurlijk zijn als ik eerst een keer met iemand samen zou kunnen vliegen om te kijken of ik er wel mee overweg kan maar ja ik weet natuurlijk niet of er mensen zijn die dat aan durven en die ook nog eens in de buurt van den bosch wonnen.
alle info tips en suggesties zijn welkom

alvast bedankt groeten: peter

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Beginners”

[message]

Close