[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Beginners / Beginner camera drone
wildekamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 Feb 2017, 11:49
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Beginner camera drone

16 Feb 2017, 11:55

HAllo!

Ik ben begonnen met vliegen, heb voornamelijk wat goedkope Chinese drones op de kop getikt om het te leren.
Maar aabgezien ik graag fotografeer en film zoek ik een media-drone die mooie beelden kan schieten.

Is er een mooie site waar je makkelijk de vergelijkingen kan zien?
En zo nee.. is er een drone aan te raden die toch nog redelijk robuust is (ik blijf een beginner ;) ), maar wel ok beelden schiet.

Mijn budget is vooralsnog 100-150 euro

Alvast bedankt voor de reactie.


Mark

martinvan
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 Feb 2017, 23:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Beginner camera drone

20 Feb 2017, 23:49

Lastig.
Ik ben begonnen met een Parrot AR2. Ik dacht toen: laat ik niet van dat China spul kopen maar meteen een wat betere. Deze was destijds in de aanbieding met extra batterij. Handig! Toch al een hele duit voor de eerste keer: 269 euro.
Al gauw merkte ik dat hij zeer beperkt bereik had (50 was echt de max, vaak minder). Met een zuchtje wind ging hij al alle kanten op. Dat was voor de video niet handig. Meerdere keren achter de drone aan moeten rennen omdat het bereik weg was.
Video's en foto's kon alleen van recht naar voren gemaakt worden. Met een beetje 'gas' naar achteren of voren kon je de grond filmen. Het resultaat van de film: alsof je in een 8 baan zat.

Nu heb ik sinds kort een DJI Phantom 3 Professional, 2e hands. Ook ik ben beginner want het is compleet anders vliegen. Het is niet moeilijk om te vliegen. De RTH is geweldig! Het moeilijke is het filmen! In combinatie met vliegen de juiste beelden op tape krijgen.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Beginners”

[message]

Close