[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Flight Controllers / Flight controller voor mijn f450 drone
voortmanlucas
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 Jul 2018, 11:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Flight controller voor mijn f450 drone

28 Jul 2018, 11:47

Ik heb sins een paar maanden een dji f45 flamewheel met een apm 2.8 flight controller op gesteld als drone voor aerial photography maar nu heb ik het probleem dat ik veel reis en ik zodra ik ergens aan kom en wil gaan vliegen moet ik hem flashen en helemaal opnieuw programeeren omdat hij anders niet vliegt zoals hij is ontworpen nu wil ik dus dit probleem oplossen of er een andere flight controller in zetten wat raden jullie ik zat zelf te denken aan een dji naza of een pixihawk flight controller of een flight controller voor een race drone en dan een nieuwe 2de droon erbij voor het maken van video's of heeft iemand een oplosing voor het probleem

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Flight Controllers”

[message]

Close