[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Flight Controllers / Flightcontrollers gaan steeds kapot tijdens installeren
jpvandenakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 Jun 2019, 18:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Flightcontrollers gaan steeds kapot tijdens installeren

30 Jun 2019, 19:07

Ik heb nog maar kort een drone en ik heb nu al de zoveelste flightcontroller kapot zien gaan tijdens het installeren. Bijna altijd gaat het fout op het moment dat de batterij gekoppeld wordt terwijl de USB er ook in zit.
Vandaag ging het fout met een HAKRC 20x20mm 20A BLheli_S BB2 2-4S 4 in 1 (ESC) samen met een Eachine Tyro79 DIY FPV Racing (flightcontroller). Deze worden onderling gekoppeld met een 6-polige JST connector.

Is er een volgorde van koppelen van USB en batterij die belangrijk is? Moet ik bij het bestellen van de flightcontrollers nog op iets letten dat te maken heeft met spanningsniveau’s of iets dergelijks? Ik weet het ondertussen niet meer en ik heb geen zin om weer een flightcontroller op te blazen. Wie kan me helpen?

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Flight Controllers”

[message]

Close