[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Overige / Krachtige drone gezocht
marceljurries
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 Mar 2016, 13:34
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Krachtige drone gezocht

12 Apr 2016, 09:09

Voor een schoolopdracht zijn wij op zoek naar een drone die minstens 500 gram gewicht kan tillen.
Dit gewichtje zal ONDER de drone gehangen moeten kunnen worden.

Aangezien het lastig is om hier informatie over te vinden, omdat drones vaak enkel gebruikt worden voor fotografie en fun.

We hebben wel 'even' tijd om de drone in elkaar te zetten, maar langer dan 1 dag mag het niet duren.

Met betrekking tot het laatste: we zijn enorme amateurs op het gebied van drones.

Ons budget is €1000,- euro, maar eigenlijk zijn we naar iets op zoek dat goedkoper is dan €500,- euro

Alvast hartelijk dank!

nickrius
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 17:16
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Krachtige drone gezocht

03 Mei 2016, 17:48

Hoi Marcel,

welkom op het forum.
Leuk dat je iets met drones gaat doen voor je schoolopdracht! Ik heb zelf mijn Profielwerkstuk over het inzetten van drones na een natuurramp gehouden, een groot succes.

Met een drone bedoel je waarschijnlijk een multicopter (zoals een quadcopter), die op een plek kan blijven zweven.
Zelf heb ik een quadcopter voor luchtopnamen en een vliegtuigje dat ik voor mijn PWS gebouwd heb.
Zelf een drone / quadcopter bouwen is met de goede onderdelen en wat voorkennis goed te doen, dus dat komt wel goed!
Jullie tijdsvenster van 1 dag (dit neem ik maar even ruim: van 8 tot 20 uur) kan voldoende zijn, afhankelijk van wat je allemaal wil en hoeveel voorwerk je al hebt gedaan, zoals uitzoeken hoe je dingen moet bekabelen, verbinden etc.
Om je precieze onderdelenlijsten en tips te geven, is wel wat meer info nodig: wat ga je onder de drone hangen (hoeveel ruimte heb je nodig, hoe groot is het 'iets'), hoelang moet ie kunnen vliegen, heeft de drone bepaalde functies nodig zoals autopiloot (met GPS?), live-video (FPV), veiligheidssystemen (parachute)?
Graag help ik (en de andere forumleden) je met je project.

met vriendelijke groet,

nickrius

luukjanssens2
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 11:51
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Krachtige drone gezocht

31 Aug 2016, 11:56

Misschien is de Syma x8c een goed idee? Hij is redelijk krachtig en even groot als een dji phantom. Je krijg er een kleine camera bij maar daarvoor betaal je niet.
De drone kost in de 90 euro en is goed te besturen.

Veel succes verder! :D

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Overige”

[message]

Close