[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Overige / Xiro xplorer v start niet
arjovandenberg73
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 Sep 2019, 13:07
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Xiro xplorer v start niet

14 Sep 2019, 23:42

Hallo ik een vraag over mijn drone .
Het gaat over een drone type Xiro xplorer V ..
Het probleem is als volgt . De drone start niet , als je hem aanzet dan gaat ie wel aan en na heel even gaan de 2 voorste lampen rood branden en de 2 achterste gaan geel knipperen , ik heb hem ook nog volgens de beschrijving gekalibreerd , dat is naar mijn idee wel gelukt , ook heb ik de remote goed ingesteld volgens de beschrijving , hij staat op mode 2 en FCC .
Ik heb wel verbinding tussen de drone en de controller , het lampje wat daar voor is brandt groen en dat is naar mijn idee ook weer goed . Ik kan met de controller ook de camera bedienen want deze kan ik naar beneden en naar boven sturen middels de knop op de controller ,hij gaat echter niet naar links en rechts dmv de linker hendel,
Dus nu mijn vraag , heeft iemand van juliie idee wat dat kan zijn want ik wil toch eigenlijk wel graag gaan vliegen met de drone , ik zie op internet dat dit best wel een degelijke drone is en van kwaliteit .
Graag hoor ik hoe ik de drone weer tip top kan krijgen .
Met vr. Grt.
Arjo

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Overige”

[message]

Close