[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Overige / quadcopter aansluiten aan batterij / pc zonder zender?
rhendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 Jan 2017, 09:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

quadcopter aansluiten aan batterij / pc zonder zender?

18 Jan 2017, 09:52

Hoi..
Na uren te hebben gevlogen met een Syma x5 met een wifi camera..
Vond ik het tijd om een 250 race quadcopter te bouwen…
Dus ben begonnen met het verzamelen van alle onderdelen..
En tegelijkertijd uren gelezen en youtube bekeken te hebben
En ben nu op het punt dat ik alles ben aan het sluiten.

Nu heb ik nog geen zender…omdat dit toch het laatste dure onderdeel is van het hele speeltje..

En nu is mijn vraag.
Als ik nu alles gesoldeerd heb maar nog geen zender aangesloten.
Kan ik de controller aansluiten aan de computer om hem verder in te stellen?
En mag de batterij aangesloten worden?
Of mag dit niet dat ik iets opblaas voordat ik 1 stap gevlogen heb.
Ik zou het leuk vinden als ik kan zien of ik de motortjes goed heb gesoldeerd.
En dat als ik de zender en goggles heb ongeveer meteen kan vliegen.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Overige”

[message]

Close