Home / Forum / Gimbals / ALGEMENE FORUM REGELS
admin
Site Beheer

ALGEMENE FORUM REGELS

28 Feb 2016, 17:10

Gimbals

In dit forum kun je onderwerpen plaatsen die betrekking hebben op:

☆ Gimbals
    ☆ Beeldstabilisators

Postregels

Bedenk goed voordat je een bericht plaatst:

☆ Doorzoek eerst het forum om te kijken of je vraag niet al eens eerder gesteld is.
    ☆ Kijk naar alle categorieën om te bepalen welke categorie het beste bij je onderwerp past.
    ☆ Kies een passende, beschrijvende en inhoudelijke titel.
    ☆ Schrijf je verhaal eerst op in kladblok voordat je een topic opent.
    ☆ Vaak geldt: hoe beter (en uitgebreider) je je vraag formuleert, hoe beter antwoord je krijgt.
    ☆ Plaats enkel foto's en video's die op legale wijze verkregen zijn.
    ☆ TIP: Gebruik een spellingschecker om eventuele taal-, spel of typfouten eruit te halen.
    ☆ Heb je meerdere vragen over verschillende onderwerpen? Open een apart topic per onderwerp.

Leden

Iedere DRONES.nl Forum-gebruiker stemt automatisch in met de volgende voorwaarden:

☆ Ik heb een Drones.nl account.
    ☆ Ik ben ouder dan 16 jaar.
    ☆ Ik gebruik maximaal 1 account.
    ☆ Ik plaats geen links of emailadressen in mijn berichten/handtekening.
    ☆ Ik plaats geen berichten voor reclame- of commerciële doeleinden.
    ☆ Ik toon altijd een respectvolle houding naar andere leden.
    ☆ Ik gebruik geen racistische, kwetsende of negatieve uitingen die derden schade kunnen toebrengen.

Voorwaarden

Vergeet niet:

☆ De voertaal op het DRONES.nl Forum is Nederlands; anderstalige uitingen worden enkel bij hoge uitzondering toegestaan.
    ☆ Leden zijn zelf verantwoordelijk voor de geplaatste informatie en/of getoonde activiteiten.
    ☆ Reclame is niet toegestaan in berichten, bijlagen, onderschriften en avatars.
    ☆ Drones.nl behoudt te allen tijde het recht om een publicatie aan te passen, te verplaatsen of te verwijderen.
    ☆ Bij misbruik, overtreding of ander onrechtmatig gebruik kan de toegang tot het forum worden ontzegd.
    ☆ Drones.nl is gemachtigd om het materiaal te publiceren in andere secties, kanalen en websites.
    ☆ Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met de redactie van DRONES.nl.

Terug naar “Gimbals”

[message]

Close