[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Yuneec / Connectie Probleem Typhoon H Professional
tomende
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Apr 2017, 21:31
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Connectie Probleem Typhoon H Professional

29 Apr 2017, 12:22

Hallo Forumleden.

Sinds een paar dagen heb ik een Typhoon H Professional met een st16.
Nu ervaar ik een probleem, wanneer ik een video heb gemaakt en de drone laat stoppen met video maken dat de verbinding met de camera verloren is. deze gaat dan terug naar de home positie en kan hem pas binnen 1 minuut weer verbinden. de afstand tot de drone is maximaal 25 meter. Zijn er hier meer mensen die daar problemen mee hebben?

Wat kan ik hieraan doen.

Met Vriendelijke groet.

Tom

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Yuneec”

[message]

Close