[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Amerika / Internationaal brevet
udronetravel
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 Aug 2017, 15:56
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Internationaal brevet

12 Aug 2017, 16:03

Beste piloten

Heeft een van jullie enig idee of je met je nederlands brevet mag vliegen in Amerika
Zo nee?: Wat zijn de stappen die ik moet ondernemen om wel te mogen opereren in Amerika - Florida.
Ik heb een opdracht ontvangen voor een Reisorganisatie uit Nederland. Uit te voeren in Amerika.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groeten

Tim

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Amerika”

[message]

Close