[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / legaal vliegen in hilversum
galaron
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 Mar 2016, 16:00
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

legaal vliegen in hilversum

28 Mar 2016, 16:05

Ik wil graag een drone kopen (dji phantom). Ik woon zelf in hilversum.
Er is een klein vliegveld in hilversum. Dus vroeg ik me af of ik gewoon in de buurt mag vliegen met een drone.
Alvast bedankt :D :D

bram
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 Mar 2016, 18:13
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: legaal vliegen in hilversum

30 Mar 2016, 09:25

Als het een RC vliegveld is , dan zal je daar best eens vragen of je er mag vliegen.
Waarschijnlijk hebben zij een ledenreglement.

Als het een echt vliegveld betreft ... NO NO NO NO NO NO !
Zeer gevaarlijk voor stoorzenders of botsingen.
Nooit mag je bij of op een vliegveld vliegen ... !!

vanspeijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 Okt 2019, 10:07
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: legaal vliegen in hilversum

10 Okt 2019, 10:45

Als je op de nofly zone rondom vliegveld Hilversum kijkt zie je dat er in de buurt van Hilversum nog voldoende ruimt overblijft om te vliegen. Op en rondom vliegveld Hilversum is het uiteraard volledig verboden. Verder gewoon de wetgeving volgen, je drone binnen zichtbereik houden, niet te hoog en niet boven bebouwing, spoor, weg- en waterwegen.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close