[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / Hulp bij onderzoek naar toekomstige wetgeving
pyosof
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 Okt 2020, 22:08
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hulp bij onderzoek naar toekomstige wetgeving

05 Nov 2020, 14:34

Beste heren/dames,

Mijn naam is Parastu en ik ben een vierdejaars HBO-Rechten studente. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar de huidige luchtvaartwetgeving en de toekomstige luchtvaartwetgeving. Deze nieuwe wetgeving zal 31 december 2020 in werking treden. Ik zal met name onderzoeken in hoeverre en op welke wijze gebruikers van drones hun werkwijze moeten aanpassen om aan de nieuwe regels te voldoen.

Voor mijn onderzoek wil ik graag weten in hoeverre gebruikers van drones op de hoogte zijn van de toekomstige regels voor het vliegen met drones en op welke wijze zij geïnformeerd willen worden over deze nieuwe regels.

Ik hoop dat jullie een bijdrage aan mijn onderzoek willen leveren door mijn enquête in te vullen. Ik ben op zoek naar particuliere gebruikers van drones. Als iemand is geïnteresseerd dan mag diegene in de comments zijn of haar e-mail adres achterlaten, ik zal het naar u mailen.

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Parastu

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close