[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / Nieuwe regelgeving juli 2020
hccverhoef
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 Nov 2019, 14:18
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Nieuwe regelgeving juli 2020

25 Jan 2020, 16:43

Laatst zag ik deze interessante film over de nieuwe regelgeving, https://youtu.be/arCKYMiMzw0
Weet iemand al iets meer over de nieuwe regelgeving? Waar en hoe haal je het theorie drone certificaat?

pyosof
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 Okt 2020, 22:08
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Nieuwe regelgeving juli 2020

11 Nov 2020, 16:33

Mijn naam is Parastu en ik ben een vierdejaars HBO-Rechten studente. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar de huidige luchtvaartwetgeving en de toekomstige luchtvaartwetgeving. Deze nieuwe wetgeving zal 31 december 2020 in werking treden. Ik zal met name onderzoeken in hoeverre en op welke wijze gebruikers van drones hun werkwijze moeten aanpassen om aan de nieuwe regels te voldoen.

Voor mijn onderzoek wil ik graag weten in hoeverre gebruikers van drones op de hoogte zijn van de toekomstige regels voor het vliegen met drones en op welke wijze zij geïnformeerd willen worden over deze nieuwe regels.

Ik hoop dat jullie een bijdrage aan mijn onderzoek willen leveren door mijn enquête in te vullen. Ik ben op zoek naar particuliere gebruikers van drones. Als iemand is geïnteresseerd dan mag diegene in de comments zijn of haar e-mail adres achterlaten, ik zal het naar u mailen. Heeft u misschien interesse in om de enquête in te vullen? dan kan ik datgene wat u onderzocht wilt hebben en in welke vorm u die informatie wilt ontvangen, naar u toe sturen!

Alvast heel erg bedankt!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close