[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / Dronevliegen nabij voertuigen
heleen_weerd
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Jul 2017, 14:35
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Dronevliegen nabij voertuigen

17 Jul 2017, 14:38

Goedemiddag! Voor mijn werk wil ik graag met mijn drone (heb keurig mijn papiertjes behaald en de drone is geregistreerd) video maken van één van onze trekkers aan het werk op een akker. Nu stellen de regels dat je niet binnen 50 meter van een voertuig/machine mag vliegen. Geldt dit ook voor 'eigen' machines en wordt hier ook daadwerkelijk op gehandhaafd?

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close