[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / Vraag drone brevet
daangerard
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 Okt 2016, 12:27
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Vraag drone brevet

03 Okt 2016, 12:34

Beste forumgangers,

Ik vrees dat ik het antwoord al weet maar ik vraag toch even jullie mening.
Als ik een met een drone filmpjes maak en die upload naar youtube en die youtube video heeft een bepaalde opbrengst aan reclame inkomsten. Dan heb ik hier zeker een drone brevet voor nodig omdat het gaat om vliegen dat inkomsten opbrengt.

Mvg,

Daan


*edit, zou gaan om een Karma drone

eriksp
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 10:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Vraag drone brevet

05 Okt 2016, 11:39

Hallo Daan,

Je moet inderdaad een ROC Light halen als je de drone (tussen de 1kg en de 4kg) gebruikt voor commerciële doeleinden.
Ook moet je drone ingeschreven zijn in het luchtvaartregister en je moet een verzekering afsluiten voor je drone.
Hopelijk laat je je hierdoor niet afschrikken en blijf je lekker vliegen ;)


Groeten,

Erik

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close