[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / Klopt dit (boete bij overtreding regelgeving dronevliegen )
friedgod
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 Aug 2016, 21:30
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Klopt dit (boete bij overtreding regelgeving dronevliegen )

14 Aug 2016, 21:54

Recentelijk heb ik wat luchtopnamen gemaakt vanauit de Scheveningse haven. Binnen enkele minuten kwam er een motoragent.
Deze agent wist niet wat wel en niet mag met een drone.
Gelukkig had ik een kaart bij me van de "no fly zones" waarop vermeld stond dat ik mocht "dronen" in dit gebied.
Wat ik over het hoofd had gezien is dat het een havengebied was waar "dronen"verboden was.
Nadat de agent hier kennis van had genomen belde hij met zij mobiele telefoon naar de KLM en kwam met het volgende bericht:

Ik ga u registreren als zijnde vliegen op verboden gebied.
Indien u een tweede keer gesnapt wordt krijt u een boete van 250 euro.
Indien er een camera met een micosdkaart inzit wordt dit gezien als een dubbele overtreding en krijgt u gelijk een boete van 250 euro.
Mijn vraag: Ik heb nergens gelezen ( ook niet op de site van de overheid betreffende model/drone vliegen ) ook maar iets over een drone met een camera sdkaart. Iemand wel ???
Verder vraag ik me af wat de standaard boete is voor het overtreden van het vliegen boven (openbaar)haven gebied.
m.a.w. verzint de KLM nu maar wat?

Ik hoor graag wat van jullie hierover
I

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close