[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / Oproep voor luchtfotografie tijdens een non-profit event
infowegotogethernl
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 Aug 2016, 23:00
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Oproep voor luchtfotografie tijdens een non-profit event

02 Aug 2016, 23:14

Geachte drone vliegers,

Vanuit een stichting organiseer ik evenementen met als doel fondsen te werven teneinde goede doelen financieel te ondersteunen in hun werk.

Op zaterdag 27 augustus organiseer ik (samen met vele partners) een colorrun in Middelharnis. Tijdens deze eerste editie zouden wij graag promo materiaal verzamelen om te gebruiken bij het maken van een aftermovie, alsook in te zetten voor volgende edities.

Fotograven zullen beeldmateriaal verzamelen vanaf de grond, maar nu zoeken wij ook enkele drone vliegers die beeldmateriaal willen verzamelen vanuit de lucht (conform de wet- en regelgeving).

Daarom mijn oproep op dit forum:

- Zou u het leuk vinden om uw bijdrage te leveren aan ons evenement door tussen 15.00 uur en 17.00 uur te vliegen met uw drone om beeldmateriaal te verzamelen voor ons.

Locatie: Middelharnis | Zuid-Holland

Meer info over onze stichting en ons evenement kunt u vinden op:

http://www.wegotogether.nl en http://www.gocolor.nl

Ik kijk uit naar uw reactie.

Hartelijke groet,

Martien Visser | voorzitter stichting We GO Together

email: info@wegotogether.nl

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close