[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Camera's / Mini Aerial DIY foto camera
mrvanes
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 Jul 2017, 09:14
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Mini Aerial DIY foto camera

18 Jul 2017, 09:28

Ik heb recent een nano drone met onboard camera besteld en ben benieuwd naar de kwaliteit.

Op deze zaken vooruitlopend lijkt het me ook leuk ooit zelf een (mini) drone te bouwen (heb een 3D printer, dus harnas is zo geprint). Nu wil ik graag mooie luchtfoto's/video's maken in een zo'n klein mogelijke drone, dus niet met gopro maar mini/micro cam. Ik vind alleen FPV oplossingen, maar dat wil ik niet. Ik wil op de zender op een knopje drukken om een foto te maken of video te starten/stoppen (zoals al die nano drones met camera hebben), dan zie ik later op de computer wel of de opname interessant was. Voor zover ik het kan zien zijn er geen flight controllers met geintegreerde DVR functionaliteit en komt de ProDVR van Eachine of de HMDVR zo'n beetje het dichtst in de buurt van wat ik zoek. Zijn er nog andere (micro) oplossingen? De belangrijkste reden om niet FPV te willen is dat ik het kwaliteitverlies door radio onacceptabel vind. Het nadeel van de ProDVR is dat het overkill is (ik heb geen audio en geen playback nodig) en hij op 5V loopt, terwijl ik liever maar 1S lipo zou willen gebruike.

mrvanes
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 Jul 2017, 09:14
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Mini Aerial DIY foto camera

18 Jul 2017, 19:29


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Camera's”

[message]

Close