[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Camera's / GoPro Hero 7
bartfaas1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 Jul 2019, 12:36
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

GoPro Hero 7

23 Jul 2019, 12:48

Hey hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden de GoPro Hero 7 gekocht en ben er zeer blij mee!
Nu wil ik als uitbreiding een drone gaan aanschaffen.
Echter lees ik ongeveer overal dat de GoPro Karma niet goed bevalt. Verder zijn veel van de drones die mij wel aanspreken al uitgerust met een ingebouwde camera. Bijvoorbeeld de DJI Mavic Pro.
Welke drone zouden jullie mij kunnen aanraden als ik toch mijn GoPro Hero 7 onder de drone wil mounten.
Prijsrange tussen de 500 en 1200 euro.

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Camera's”

[message]

Close