[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Accu's / DJI lader test
airdreams
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 Mar 2016, 22:19
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI lader test

12 Mar 2016, 16:51

Voor mensen die geïnteresseerd zijn. Heb vanmiddag 2 vluchten gemaakt, beide accu's tot 30% gevlogen. Vervolgens beide accu's tegelijkertijd geladen. Eentje met de 57 watt lader en eentje met de 100 watt lader.
De eerste half uur ging de 100 watt lader als een speer. Uiteindelijk de volgende tijden genoteerd: 100 watt lader deed er 53 min over en de 57 watt lader 73 min. Dus nu 2 accu's vol in 73 min ipv 146 min.
Ik ben tevreden over mijn bevindingen. De 100 watt lader is zeker een aanrader wanneer je deze nog niet hebt.

skyhigh050
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 03:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI lader test

12 Mar 2016, 20:34

is het alleen snelheid van opladen waar de 100W lader beter in is?

airdreams
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 Mar 2016, 22:19
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI lader test

14 Mar 2016, 11:57

Enige voordeel uit eigen ervaring is de laadtijd. Andere voordelen heb ik zelf niet ondervonden of kunnen vinden op het internet.

martinvan
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 Feb 2017, 23:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI lader test

20 Feb 2017, 23:59

Het schijnt (zo heb ik gehoord van een e-Bike leverancier) wat minder gezond te zijn voor de batterij.

Een snellader is handig bij tijd tekort.
Normale laders (langzamer) zijn duurzamer: de batterij gaat langer mee bij het rustiger opladen.

Ik verwacht in dit geval ook.
Geen haast? Gebruik de gewone lader!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Accu's”

[message]

Close