[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Accu's / AccuBank + Accu's voor een Blade nano qx 3D
derekheutinck
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 Jun 2016, 16:34
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

AccuBank + Accu's voor een Blade nano qx 3D

08 Jun 2016, 16:40

Hallo allemaal,

vandaag mn eerste drone binnen gekregen, de blade nano qx 3d.

na een paar keer gevlogen te hebben merk ik dus dat de accuduur rond de 5min is en het laden een stuk langer duurt...
ik ben dus opzoek naar een paar goede accu's voor mn nano qx 3d maar ik ben vrij nieuw op dit gebied en ik weet niet welke accu's ik moet bestellen. graag zou ik jullie hulp hierbij willen krijgen!

Momenteel ben ik in het bezit van een 200mah 1s 3.7v 30c batterij.
ik heb gebeld naar een rc winkel en ze hebben me vertelt dat als je veel 3d wil vliegen dat een: Beez2B 1s 3.7V 220Mah 25C lipo een goede optie is. ik wil dus graag een bank hebben zodat ik ze allemaal tegelijk kan opladen en ik wil ook graag dat al mn batterijen erop passen

Alvast bedankt! Gr Durk

babipsylon
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 Mei 2018, 12:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: AccuBank + Accu's voor een Blade nano qx 3D

17 Mei 2018, 12:30

ga best voor 45c discharge rate en 300 mah of zo

banggood.com

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Accu's”

[message]

Close