[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Remote Controllers / JJRC H6C
joeshammabum
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 Mar 2016, 19:25
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

JJRC H6C

09 Mar 2016, 15:14

Goedendag drone liefhebbers.

Mijn naam is Jos en bezit de h6c.
Op dit moment ben ik hilarisch met mijn kleine drone!
Ik hoop dat we mekaar kunnen helpen als er problemen zijn als beginnend piloot.
Dan ga ik maar meteen van start :D

Eerste probleem was snel opgelost, deze was dat de propellertjes verkeerd om zaten :roll: en ik dacht dat me drone stuk was (ineens meer vermogen achter of voor).

Tweede probleem is:
In huis oefenen ik met mijn minidrone om de behendigheid en snelheid onder de knie te krijgen.
Zodra ik de button gebruik om de drone terug te laten keren gaat hij zijwaarts vliegen en komt dan niet terug naar mij toe. Komt dat omdat de afstand in huis te klein is en zou ik buiten beter resultaat hebben?
(Heb nog niet de kans gekregen dit buiten uit te proberen, daarnaast met de wind durf ik dat nog niet aan, omdat die zo klein is)

Groet,
Jos

twan
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 Feb 2016, 23:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: JJRC H6C

10 Mar 2016, 16:57

1. Propellers verkeerd bevestigen is een veelgemaakte beginnersfout
2. Heb je de Return To Home-functie ook al eens buiten getest?

joeshammabum
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 Mar 2016, 19:25
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: JJRC H6C

10 Mar 2016, 23:15

Nee, nog niet buiten geprobeerd twan, maar dat gaat zeker gebeuren en laat ik het hier weten of het gelukt is.

joeshammabum
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 Mar 2016, 19:25
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: JJRC H6C

13 Mar 2016, 11:41

Inmiddels heb ik het uitgeprobeerd op een lege parkeerplaats.
Daar gebeurde hetzelfde: hij stuurde zichzelf naar linkse.
Misschien moet ik niet teveel verwachten van zo'n kleine en goedkope drone
(ook al sta ik versteld van de kleine techniek die erop zit).
En gewoon goed sturen! ;)

Veel oefenen en op naar de volgende stap in de drone wereld 8-)

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Remote Controllers”

[message]

Close