[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Remote Controllers / Zender probleem
flightjap
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 Aug 2017, 10:37
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Zender probleem

28 Aug 2017, 11:12

Graag zou ik advies krijgen om mijn drone werkend te krijgen
Samengesteld uit :
250 bord, FS-IA6B reciever, PikO BLX FC. FS-I6 FlySky zender.
In PPM mode en jumper hiervoor doorverbonden op FC bord.
Verwarring ontstaat over de signaal pin die gebruikt moet worden op de FC. 3 of 5.
Led op reciever brand constant als ik de zender inschakel dus dat lijkt me goed.
Ook PPM geselecteerd op de zender .
Helaas reageert de drone/Betaflight niet op stuursignalen van de zender. VRaag wat gaat er fout.
Betaflight reageert wel op bewegingen van de drone, motoren kan ik ook bedienen via het programma maar de stuursignalen komen niet binnen.

Graag hulp :idea: :idea: :idea:
m.vr.gr
Jasper Langbroek Heemskerk 0622942104

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Remote Controllers”

[message]

Close