[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Remote Controllers / Drone reageert niet op remote
bvan_os
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 Apr 2017, 21:16
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Drone reageert niet op remote

27 Apr 2017, 21:30

Ik ben een QAV 250 aan het bouwen om de techniek erachter te leren.

Ik had nog een futaba 40mhz reciever liggen en las op het internet dat hier de drone
ook prima mee te vliegen is.

Nu heb ik hem in elkaar zitten en aan clearflight gehangen en zie ik mooi alle bewegingen op mijn beeldscherm welke ik met de remote doe.
De motoren moet ik handmatig via de pc bedienen.

Zodra ik de drone van de computer afhaal reageert deze niet op de remote.

Wat doe ik fout. Of welke instellingen moet ik aanpassen.

Ik hoor het graag.

bvan_os
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 Apr 2017, 21:16
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Drone reageert niet op remote

28 Apr 2017, 12:50

probleem opgelost!!!! Kreeg de Arm mode niet groen op cleanflight.

Door de gashendel geheel naar beneden te doen en vervolgens verder naar beneden te trimmen wordt de arm mode vanzelf groen op cleanflight.

vervolgens opslaan en de drone kan in en uitgeschakeld worden.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Remote Controllers”

[message]

Close