[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Remote Controllers / Problemen met de controller
dhkblaszyk
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 Apr 2017, 19:49
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Problemen met de controller

05 Apr 2017, 20:02

Hoi, mijn naam is Casper en ik heb pas een drone gekocht (JJPRO P175) voor mijn verjaardag. Helaas hadden we per ongeluk een model gekocht zonder controller en receiver. Deze hebben we er nu apart bij gekocht (Nighthawk em-16). De receiver en controller werken, want als we er een servo op ch1 aansluiten dan kan ik deze op afstand besturen. Alleen wanneer ik de receiver aansluit op de drone dan werkt het niet. We denken dat het probleem is dat de receiver PWM is en dat de drone PPM verwacht. Zou dat kunnen? Zou het ook mogelijk zijn om de bestaande receiver in PPM mode te laten werken? Moeten we hiervoor bijvoorbeeld een jumper plaatsen oid? Ik kan geen informatie op het internet vinden, hopelijk weet hier iemand wat te doen?

Alvast bedankt.

Gr. Casper

paulos2510
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 17:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Problemen met de controller

23 Apr 2017, 05:23

Compabiliteit is alles in de wereld van drones. De remote controller werkt alleen met een receiver die 'past' bij de remote controller. Ook dient de flight controller compatible te zijn met de receiver. Ik zou adviseren dit vraagstuk even voor te leggen bij de winkel waar je de drone hebt gekocht aangezien zij waarschijnlijk vaker een dergelijk probleem hebben opgelost en de setup het beste kennen.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Remote Controllers”

[message]

Close