[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Remote Controllers / FRsky v8FR-II + Turnigy er9XR + F3 Deluxe Flight controller
monkyseemonkydo
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 Aug 2016, 07:55
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

FRsky v8FR-II + Turnigy er9XR + F3 Deluxe Flight controller

10 Aug 2016, 08:45

Hallo allen,

Sinds kort ben ik begonnen met het bouwen van mijn eigen drone.
Enige ervaring met electro auto's/nitro en Baja's

Ik ben dus nieuw in deze hobby drone/quadcopter.

Nu heb ik een vraag over bovenstaande onderwerp, ik krijg mijn reciever V8FR-II niet aan de praat in Cleanflight hier bedoel ik mee in reciever tabblad. heeft iemand enige ervaring met bovenstaande combinatie? ik weet namelijk ook niet in welke volgorde mijn draaden van mij F3 deluxe in mijn reciever moeten. waardoor cleanflight bij reciever alleen de aux 1,2,3,4 bewegingen ziet en niet ROLL/Pitch/Yaw/Throttle het maakt niet uit in welk volgorde ik de draad/kleur in plug. bij config Cleanflight alle opties geprobeerd...RX PPM to SBUS / RX Serial to SBUS en noem maar op.

hopende dat iemand advies heeft

Groet Gary

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Remote Controllers”

[message]

Close