[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Overige merken / vervangen van de propellors
luuk
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 Mar 2016, 12:54
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

vervangen van de propellors

10 Apr 2016, 11:45

Ik heb een overmax X-bee 5.1 drone. Nu heb ik de propellers vervangen en vliegt hij niet zo strak meer als eerst. De drone is moeilijker te besturen, wanneer ik hem bestuur gaat de drone niet meer omhoog, wanneer ik hen niet bestuur vliegt hij achteruit en naar rechts. Ik kalibreer de drone bij elke vlucht. Ik heb de propellers vervangen volgens de handleiding.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Overige merken”

[message]

Close